Στα χέρια της Privinvest, η οποία είναι συνδεδεμένη με την Abu Dhabi Mar πέρασαν από νωρίς σήμερα τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Οι πρώτες δηλώσεις του προέδρου της εταιρείας Ισκαντάρ Σάφα προκάλεσαν αναταραχή στους εργαζόμενους καθώς, όπως είπε, δεν εγγυάται τις θέσεις εργασίας που υπάρχουν σήμερα.Να σημειωθεί ότι αυτό αποτελεί διαφοροποίηση από τα όσα έλεγε η κυβέρνηση μέσω του υπουργείου Εθνικής Άμυνας ο οποίος διαβεβαίωνε ότι με την πώληση δεν θα υπάρξουν απολύσεις και οι νέοι ιδιοκτήτες εγγυώνται απολύτως όλες τις θέσεις εργασίας.
Ο νέος ιδιοκτήτης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά δήλωσε, επίσης, ότι τα Ναυπηγεία δεν πρόκειται να επαναθέσουν σε λειτουργία τον τομέα των επισκευών εμπορικών πλοίων, στον οποίο κατέχουν κυρίαρχη θέση στην Ανατολική Μεσόγειο, ώσπου να «ξεκαθαρίσει» ο ορίζοντας για τους περιορισμούς που προβλέπει η αρχική απόφαση αρμοδίων οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης..
Παράλληλα ο κ. Σάφα ανακοίνωσε, εκ μέρους του ομίλου Abu Dhabi Mar, το νέο διοικητικό συμβούλιο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά (εταιρική επωνυμία: Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ) και την τοποθέτηση στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της του Λιβανέζου μάνατζερ Μπούλο Χάνκαν. Το νέο Δ.Σ. είναι πενταμελές και συμπληρώνεται από άλλους δύο Λιβανέζους, έναν Ολλανδό και έναν Έλληνα δικηγόρο.
«Πρόθεσή μας είναι να φέρουμε νέες εργασίες και ο στόχος μας είναι να λειτουργήσουμε όλο το ναυπηγείο - το θέλουμε όλο και όχι ανάπηρο», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Σάφα, εξηγώντας ότι η επιχείρηση επιθυμεί να ανατραπεί η αρχική απόφαση της Ε.Ε., που εκδόθηκε στις 30 Ιουλίου 2010 και επιβάλλει τον περιορισμό των δραστηριοτήτων του ναυπηγείου στην κατασκευή, τη μετασκευή και την επισκευή μόνο πολεμικών και όχι εμπορικών πλοίων, επικαλούμενη παράβαση των κανόνων ανταγωνισμού κατά το παρελθόν.
«Το θέμα αυτό είναι σε εκκρεμότητα και ζητάμε να μη γίνει αποδεκτός ένας τέτοιος περιορισμός, ώστε να μη τεθεί θέμα και με τις θέσεις εργασίας», δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο πρόεδρος του σωματείου των 1.300 εργαζομένων Βασίλης Καρακίτσιος, προσθέτοντας ότι ο τερματισμός όλων των δραστηριοτήτων, πλην αυτών που συνδέονται με την κατασκευή, τη μετασκευή και την επισκευή πολεμικών πλοίων, ήταν επιθυμία των προηγούμενων, Γερμανών ιδιοκτητών, δηλαδή της εταιρείας ThyssenKrupp Marine Systems, η οποία φέρεται να συμμετέχει στο νέο ιδιοκτησιακό σχήμα από τη θέση του μετόχου μειοψηφίας. Για τον λόγο αυτόν από τον περασμένο Μάιο, τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά δεν αναλαμβάνουν επισκευές εμπορικών πλοίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου