Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΥΚΑΔΕΣ: ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ

Για μια ακόμη φορά τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν πάνω στις Ειδικές Δυνάμεις. Και όπως πάντα πρόκειται για ιστορίες θανάτου, βασανιστηρίων, ακροδεξιάς και ρατσιστικής βίας. Πρόκειται δηλαδή για όλα τα χαρακτηριστικά που συνιστούν το προφίλ του Μισθοφόρου.
Ας ανατρέξουμε στο πρόσφατα παρελθόν:
  • Τα εμετικά συνθήματα από τις Ομάδες των ΟΥΚΑΔΩΝ που ακούγονται στην Παρέλαση της 25Ης Μαρτίου, τα οποία επαναλαμβάνονται βεβαίως συστηματικά μπροστά στον εκάστοτε Υπουργό Εθνικής Άμυνας και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, απλώς αποκαλύπτουν το περιεχόμενο της εκπαίδευσης αυτών των σωμάτων, τη διαπλοκή τους με την Ακροδεξιά του ΛΑΟΣ-Χρυσή Αυγή, την συμμετοχή τους στις Λέσχες Εφέδρων που χρηματοδοτεί και ελέγχει πολιτικά ο υπουργός εθνικής Άμυνας. Ουσιαστικά αποτελούν τις ομάδες εφόδου, που με την κάλυψη των ΜΑΤ-ΔΙΑΣ κλπ κυνηγούν σήμερα μετανάστες και αύριο θα τεθούν επικεφαλής των Στρατιωτικών Ομάδων που θα προχωρήσουν σε Καταστολή Πλήθους, τσακίζοντας απεργούς.
  • Στους πρόσφατους πολέμους της Βοσνίας-Κοσσόβου υπήρξε αποστολή Ακροδεξιών Μισθοφόρων των Ειδικών Δυνάμεων, που στάθηκαν στο πλευρό των αντίστοιχων φασιστικών παραστρατιωτικών Σερβικών τμημάτων, συμμετέχοντας σε εκκαθαρίσεις αλλόθρησκων και αλβανικών πληθυσμών, λαμβάνοντας μέρος σε μαζικές σφαγές και Εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας, όπως στη Σρεμπρένιτσα!
  • Στις καταγγελίες για τη δράση Ειδικών Δυνάμεων στο Ιράκ, έρχονται να προστεθούν οι καταγγελίες του ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ από το Ναύσταθμο της Σούδας, όπου πάλι ΟΥΚΑΔΕΣ περήφανα μιλούν για τα εγκλήματα τους κατά των Αραπάδων στη Σομαλία.
Η αρθρογραφία της εφημερίδας ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, σχετικά με την ύπαρξη κυκλώματος στρατολόγησης ΜΙΣΘΟΦΟΡΩΝ από τις ΜΥΑ, που στέλνονται στην Ερυθρά Θάλασσα σχεδόν κάθε βδομάδα, ως μπράβοι στα πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών για 7.000-8.000 ευρώ, αποδεικνύει ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία παίζει ακριβώς τον ίδιο ρόλο που παίζει και η κυβέρνηση, εκμεταλλευόμενη το κράτος.
Από τη μια μεριά, υπάρχουν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, οι οποίες έχουν στείλει 9 φρεγάτες μέχρι τώρα στα περάσματα της Σομαλίας, συμμετέχοντας στις αποστολές των ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ Atalanda και Ocean Shield, υποχρεώνοντας τον λαό μας σε ένα υπέρογκο κόστος της τάξης των 20 εκατ. ευρώ, ενώ διαπραγματεύονται την αγορά ακόμη 6 φρεγατών ωκεάνιων προδιαγραφών, όπου μόνο το κόστος κατασκευής φτάνει τα 6 δις ευρώ, προκειμένου να υπερασπίσουν τα ελληνικά και υπερεθνικά εφοπλιστικά συμφέροντα.
Από την άλλη μεριά, έχουμε στρατολόγους-απόστρατους των ΜΥΑ, που σε συνεργασία με το διοικητή της ΜΥΑ ο οποίος εκδίδει τις άδειες και εξασφαλίζει ότι οι μισθοφόροι δεν θα έχουν υπηρεσία και  γνωστή εταιρεία  Security που κάνει τις επαφές με τους εφοπλιστές και κλείνει τα συμβόλαια, αλλά και κρατικές υπηρεσίες που διευκολύνουν την παράνομη έξοδο από τη χώρα των Μισθοφόρων της ΜΥΑ, οργανώνουν την συστηματική αποστολή ανδρών των ΜΥΑ σε Πακιστάν και Σαουδική Αραβία, οι οποίοι επιβιβάζονται σε φουσκωτά και συνοδεύουν τα πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών στις επικίνδυνες να δεχτούν πειρατική επίθεση διαδρομές.
Είναι χαρακτηριστικός ο τρόπος που η κυβέρνηση κινήθηκε για να κουκουλώσει το σκάνδαλο, μετά τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις: ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος αντιναύαρχος Αθ.Μπούτος εξωθήθηκε σε παραίτηση μετά την ΕΔΕ που απαίτησε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Γ.Διαμαντίδης!
Η υποκρισία της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ σε όλο της το μεγαλείο: ΕΔΕ και καρατομήσεις στελεχών του Λιμενικού και των ΜΥΑ δεν υπήρξαν ποτέ μετά τις δολοφονίες και τα βασανιστήρια μεταναστών.
Αντίθετα, έρχονται τώρα να κουκουλώσουν τα πράγματα με μια ΕΔΕ, χρήζοντας τον Αθ.Μπούτο αποδιοπομπαίο τράγο, ενώ αφήνουν στο απυρόβλητο το σύστημα αποστολής Μισθοφόρων στη Σομαλία (διοικητή και στελέχη των ΜΥΑ, απόστρατους, εταιρεία Security, γνωστούς εφοπλιστές με τους οποίους ο υπουργός συνεχίζει να χαράζει και υλοποιεί την ναυτιλιακή πολιτική).
Και κυρίως, συνεχίζουν να στέλνουν πλοία του Πολεμικού Ναυτικού στη Σομαλία, για να προστατεύουν τα ελληνόκτητα πλοία της ακραίας εργασιακής εκμετάλλευσης (ένας Έλληνας στο πλήρωμα, ο καπετάνιος και όλοι οι άλλοι Φιλιππινέζοι κλπ., για ένα κομμάτι ψωμί), ενώ ετοιμάζονται να εντείνουν την στρατιωτική τους παρέμβαση στη Σομαλία στέλνοντας και χερσαίες δυνάμεις, όπως δήλωσε ο Ευ.Βενιζέλος. Μια ιμπεριαλιστική πολιτική επεμβάσεων, με έντονα ρατσιστικά χαρακτηριστικά, που εντείνει τα οικονομικά-πολιτικά προβλήματα του λαού, ωθώντας στη μετανάστευση των δυστυχισμένων προσφύγων που θα πέσουν στα δίκτυα των λαθρεμπόρων και θα μπουν στο στόχαστρο της FRONTEX και των εθνικών στρατιωτικών-κατασταλτικών.
Πιστεύουμε ότι πρέπει άμεσα να διαλυθούν όλα τα κρατικά και ιδιωτικά δίκτυα μισθοφόρων και να τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς. Δε μπορεί η αστική δικαιοσύνη να απαγορεύει κάθε απεργία και να σέρνει αγωνιστές-μαθητές στα δικαστήρια, ενώ για τα εγκλήματα των εφοπλιστών και των Μισθοφόρων αδιαφορεί (ή μήπως αυτός είναι ο ρόλος της αστικής δικαιοσύνης;).
Να αποσυρθούν οι επεμβατικές δυνάμεις ΝΑΤΟ-ΕΥΤΡΩΣΤΡΑΤΟΥ από τη Σομαλία και να αφεθεί ο λαός να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του, τα περισσότερα από τα οποία προέρχονται από τους ιμπεριαλιστές και τις πολυεθνικές που εκμεταλλεύονται τις πηγές διαβίωσης του. Να επιστρέψουν τα ελληνικά στρατεύματα που βρίσκονται με οποιαδήποτε μορφή στο εξωτερικό και να μπλοκαριστούν όλα τα εξοπλιστικά προγράμματα. Να ανατραπεί η δολοφονική και απάνθρωπη αντιμεταναστευτική πολιτική της Ε.Ε. και του ελληνικού κράτους. Διάλυση των ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ-FRONTEX τώρα.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 diktiospartakos.blogspot.com
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010

Το ερώτημα είναι εύλογο: Πως άντρες του Λιμενικού Σώματος επανδρώνουν μισθοφορικές αποστολές

Σε δεξαμενή μισθοφόρων έχει μετατραπεί η Μονάδα Υποβρύχιων Καταστροφών. Οι «Α» φέρνουν σήμερα στο φως το κύκλωμα που δρα ανενόχλητο στην ειδική μονάδα. Συνεργάζεται με ιδιωτική εταιρεία security και έχει συγκροτήσει παραστρατιωτική ομάδα που οργανώνει... αποστολές στην Ερυθρά θάλασσα για να προσφέρει έμμισθες υπηρεσίες σε εφοπλιστές, τα πλοία των οποίων δέχονται επιθέσεις Σομαλών πειρατών. Η ΜΥΚ, η οποία υπάγεται στο Λιμενικό και εδρεύει στον Άγιο Κοσμά, είναι το στρατηγείο από όπου εκπονούνται τα σχέδια αυτά και είναι απορίας άξιο πώς, παρά το γεγονός ότι άντρες της μονάδας έχουν καταγγείλει τη μισθοφορική δράση συναδέλφων τους, τίποτα απολύτως δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. «Ρισκάρονται οι ζωές των ανθρώπων και η υστεροφημία του Λιμενικού Σώματος» λέει ένας από τους άντρες της μονάδας, ο οποίος, όπως και όλοι όσοι υπηρετούν εκεί, έχει καταλάβει τι συμβαίνει.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν στις «Α», δώδεκα από τους συνολικά 90 βατραχανθρώπους της ΜΥΚ συνιστούν την έμπιστη ομάδα που αναλαμβάνει να φρουρήσει τα πλοία των Ελλήνων εφοπλιστών -τα ονόματα των οποίων είναι συνδεδεμένα κυρίως με τάνκερ (σ.σ. Οι «Α» γνωρίζουν ποιοι εφοπλιστές αξιοποιούν τις υπηρεσίες των ανδρών της ΜΥΚ)- από τις ενδεχόμενες επιθέσεις Σομαλών πειρατών. Οι άντρες της ΜΥΚ «επιστρατεύονται» σχεδόν κάθε εβδομάδα και ταξιδεύουν μέχρι το Πακιστάν και τη Σαουδική Αραβία. Από κει επιβιβάζονται σε φουσκωτά και συνοδεύουν για κάποια μίλια, στα επικίνδυνα σημεία τα καράβια των εφοπλιστών. Το δέλεαρ για κάθε απεσταλμένο μισθοφόρο κυμαίνεται από 7.000-8.000 ευρώ. Κάθε αποστολή κοστίζει στον εφοπλιστή περίπου 100.000 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα χαμηλό, αν αναλογιστεί κανείς πόσα εκατομμύρια ευρώ απαιτούνται για ασφάλιστρα ή για την καταβολή λύτρων σε περίπτωση που το πλοίο καταληφθεί από πειρατές.
Το ερώτημα είναι εύλογο: πώς οι άντρες του λιμενικού σώματος, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να είναι συνεπείς στο καθήκον και να παρίστανται στην υπηρεσία τους, έχουν τη δυνατότητα να επανδρώνουν μισθοφορικές αποστολές; Επιχειρώντας να βρούμε απαντήσεις, βρεθήκαμε μπροστά σε ένα καλά οργανωμένο σύστημα εκμετάλλευσης αντρών της ΜΥΚ, το οποίο στήθηκε από δύο απόστρατους της μονάδας. (σ.σ. τα ονόματά τους είναι στη διάθεση των «Α» και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, εφόσον αποφασίσει να διεξάγει έρευνα.) Οι τελευταίοι κινούν τα νήματα και μεσολαβούν για λογαριασμό γνωστής εταιρείας security, ώστε να κλείσει η συμφωνία με τη ΜΥΚ. Πρόκειται για τον Σ.Α., ο οποίος μπήκε στο Λιμενικό το 1988 και υπηρέτησε στη μονάδα υποβρυχίων αποστολών από το 1989 έως τις αρχές του 2010. Μετά την αποστράτευσή του, επισκέφτηκε τη μονάδα και ζήτησε άτομα για συνοδεία και σε συνεργασία με πρόσωπα-κλειδιά ξεκίνησε η στρατολόγηση μισθοφόρων. Η δουλειά έδινε γρήγορα, εύκολα και μαύρα χρήματα. Λίγο καιρό αργότερα, στην ομάδα στρατολόγησης μισθοφόρων εντάχθηκε και ο απόστρατος Κ.Π. Το κρίσιμο ερώτημα είναι πώς όλα αυτά συμβαίνουν κάτω από τη μύτη του διοικητή της μονάδας, δεδομένου ότι άντρες των ΜΥΚ που αρνήθηκαν να πάρουν μέρος στο «κόλπο» δεν διστάζουν, τον τελευταίο καιρό, να καταγγείλουν τη μισθοφορική δράση των συναδέλφων τους. Οι άδειες αυτές δεν είναι ειδικές, αλλά άδειες εσωτερικού. Χωρίς τη χορήγηση ειδικής άδειας, δεν επιτρέπεται στους βατραχανθρώπους να φύγουν εκτός Ελλάδας. Κι όμως, το κύκλωμα λειτουργεί τόσο καλά, που αμέσως στα χέρια των «αδειούχων» φτάνουν σφραγισμένα τα διαβατήριά τους, γεγονός που δείχνει πως το κύκλωμα έχει διασυνδέσεις και σε άλλες υπηρεσίες. Τα έγγραφα αυτά, τα οποία βρίσκονται -μας είπαν- κλειδωμένα καλά στο συρτάρι του διοικητή, αποδεικνύουν ότι ένα επίλεκτο team βατραχανθρώπων είναι απαλλαγμένο από υπηρεσίες και καθήκοντα και έχει πλέον βασική δουλειά τη συνοδεία των πλοίων στη Σομαλία. Πριν από λίγες μέρες, ένας από τους 12 άνδρες που συμμετέχουν στις αποστολές προκάλεσε συναδέλφους του οι οποίοι δεν είναι στο παιχνίδι, λέγοντας ότι «είστε μ... που δουλεύετε για ένα χιλιάρικο».
Ελβετική εταιρεία κατά της πειρατείας  Στο μεγάλο κύκλωμα που δραστηριοποιείται κατά της πειρατείας Σομαλών σε πλοία εφοπλιστών εμπλέκεται μεγάλη ελβετική εταιρεία. Η εν λόγω εταιρεία, με την επωνυμία «C...», δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες της Αφρικής και της Ασίας και προσφέρει υπηρεσίες ασφάλειας και διαχείρισης ρίσκου. Απευθύνεται σε ταξιδιώτες που θέλουν να διασφαλίσουν τη μετακίνησή τους στο εξωτερικό, μεριμνά για τα διοικητικά ζητήματα και εγγυάται σωστή διαχείριση σε περιπτώσεις απαγωγής. Στο ενδεχόμενο της πειρατείας, η εταιρεία αναλαμβάνει να κάνει τις διαπραγματεύσεις. Εγγυάται λοιπόν στους εφοπλιστές ότι, σε περίπτωση που πέσουν θύματα πειρατείας, θα τους διευκολύνουν, αναλαμβάνοντας τις διαπραγματεύσεις με τους Σομαλούς, δηλαδή κανονίζοντας να μειωθούν τα λίτρα.
Το ΝΑΤΟ στο κυνήγι των πειρατών  Το κυνήγι των Σομαλών πειρατών μας κοστίζει εδώ στην Αθήνα 20 εκατομμύρια ευρώ. Οι πειρατές ζουν και βασιλεύουν. Μπορεί να μην έχουν ένα μάτι, ένα γάντζο αντί για χέρι, να μη φοράνε φανταχτερά ρούχα και εντυπωσιακά καπέλα, σαν κι αυτούς που βλέπουμε στις ταινίες. Είναι ρακένδυτοι αλλά και πάνοπλοι και ταξιδεύουν όχι πάνω σε τρικάταρτες ξύλινες φρεγάτες, αλλά σε μικρά ταχύπλοα σκάφη. Όλα αυτά στα ανοιχτά της Σομαλίας! Από το 2000 έως το 2004 καταγράφηκαν 450 περιστατικά πειρατείας. Το 2008 το 40% των επιθέσεων πειρατών καταγράφηκε στη Σομαλία, με 42 καταλήψεις πλοίων και 111 επιθέσεις. Οι πλοιοκτήτριες εταιρείες πλήρωσαν λύτρα άνω των 30 εκατομμυρίων δολαρίων. Κάπως έτσι, Ευρωπαϊκή Ένωση και ΝΑΤΟ αποφάσισαν να δραστηριοποιηθούν δημιουργώντας δύο ναυτικές αρμάδες για την αντιμετώπιση των πειρατών. Η Ελλάδα έδωσε το παρών από την πρώτη στιγμή και στους δύο ναυτικούς σχηματισμούς.
Εννιά φρεγάτες του στόλου έχουν συμμετάσχει από το 2008 έως σήμερα σε επιχειρήσεις του ΝΑΤΟ και της ΕΕ στα ανοιχτά της Σομαλίας. Από την έναρξη των επιχειρήσεων από τις ναυτικές αρμάδες ΝΑΤΟ και ΕΕ, στα ανοιχτά της Σομαλίας, έχουν συλληφθεί 480 πειρατές, από τους οποίους 230 αφοπλίστηκαν και αφέθηκαν ελεύθεροι και οι υπόλοιποι παραδόθηκαν σε δικαστικές αρχές. Δέκα σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια ανταλλαγής πυρών. Το κόστος των επιχειρήσεων «Atalanta» και «Ocean Shield» κόστισαν μέχρι στιγμής 14,6 και 5,7 εκατομμύρια ευρώ αντίστοιχα.
Στον Αρχηγό του Λιμενικού η ΕΔΕ
Άμεση ήταν η αντίδραση του αρμόδιου υπουργού στο δημοσίευμα των «ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ». Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου, ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Γιάννης Διαμαντίδης έδωσε ήδη εντολή για διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης. Την ΕΔΕ θα πραγματοποιήσει ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Αντιναύαρχος Αθανάσιος Μπούσιος. Το κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ, ΝΗΣΩΝ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑΣ
Σάββατο, 09 Οκτωβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Εντολή Υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ. Γιάννη Διαμαντίδη για διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης
Με αφορμή το περιεχόμενο σημερινού δημοσιεύματος της εφημερίδας «ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ», που αφορά στη συμμετοχή ανδρών της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών του Λιμενικού Σώματος σε επιχειρήσεις συνοδείας πλοίων στη Σομαλία, ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ. Γιάννης Διαμαντίδης έδωσε εντολή στον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχο κ. Αθανάσιο Μπούσιο όπως αρμοδίως διενεργηθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση προκειμένου ενδελεχώς διερευνηθεί το περιεχόμενο του ως άνω δημοσιεύματος.

(ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ - Αλεξάνδρα Τζαβέλα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου